21 Nisan 2011 Perşembe

Aşık olmak istemiyorum...Sadece "Sevilmek" İstiyorum

Aşk sevdiğin kişiyle değil seveceğine inandığın kişiyle olur....Ama ben hayatta hep üzülen taraf oldum...Bir sevgi gelipte beni sevmedi ....Ya da o duyguları yaşamak için belkide ben uğraşmadım...Hep inandığım duygularla birisine bağlanmak istedim..Yinede başaramadım...Belki aşka inanmadığım içindir ...Yaşamımda iyi şanslarımın yanısıra kötü şanslarımda oldu...Hatalarımda oldu ....


Ben ilişkilerimde her zaman duygularla değil hislerimle hareket ederim...Çünkü sevmek benim için hislerle ilgili....Birine aşık olmak zaman almaz ama onun hislerine inanmak  ve onu hislerinle sevmek zaman alabilir.


Duygularım sevdiğim kişiye göre değişir...Değişmek zorunda duygular değişir ama hisler kalıcıdır her zaman....Bir sevgi için değişmek zordur....Ama onu kazanmak için değişmek onu sevdiğini gösterir...Ben bunu başarmak istedim.....Evet yaptım değiştim onun için ...ama sonunda  onu kazanamadım.Çünkü anladımki ona farkettirmeden değişmek önemlii...o bunu bildikten sonra değişmek onun bana karşı güvenini sarstığım için onu kaybettim...Bu yüzden kaybedilen aşklar asla tekrar aşık olamazlar .....ya da bir araya gelemezler..


Onu kaybettim ama üzülmüyorum ....Hayatta herşey aşk'a bağlı değil aşktan daha önemli duygularda var...Bunu farketmemi sağladı...Önemli olan bu duyguları keşfetmektir....Hoşlandığınız her duyguda bir sevgi vardır...Ama her sevdiğiniz bir duyguda aşk olmayabilir....Bunu bildiğim için hayatta şanslar yerine kaderi değiştirmeyi öğrendim..Kader değişince şanslarında değiştiğini gördüm..Bu çok önemli benim için.....o yüzden aşık olmak istemiyorum.....Sadece sevilmek istiyorum....Çünkü sevilmek sevmekten daha değerli :))
Sosyal Paylaşim!
StumpleUpon DiggIt! Del.icio.us Blinklist Yahoo Furl Technorati Simpy Spurl Reddit Google Twitter FaceBook

0 yorum:

Yorum Gönder

next article previous post home