21 Nisan 2011 Perşembe

İhanetler Beni Güçlendirir..

Aşkta yalanı sevmiyorum....Belki beyaz yalanlara katlanabilirim ...Ama ihanetlerde yalanı asla ve asla izin vermem....Görürsem ihanetini senin duygularından intikam alırım bunu yaparım...Çünkü duygularım incilirse çok üzülürüm...Seninde duyguların incilmesini isterim....

ihanetler beni zayıflatmaz aksine güçlendirir...Bu bir intikam alma savaşı değil bu incilen duyguların savaşıdır...Biliyorsun beni sevmek zordur....Sevmesini bilirsen sevilirsin...Sevmesini bilmezsen sevilmez ve her zaman acı çekersin...Bunu unutma ......

Ben güçlü birisiyim sen ise karşımda beni aldatacak kadar zayıf ihanet edecek kadar gurursuz birisin..Bunu ben ihanete uğrarsam her defasında sana söylücem.....Belki gururuna yenilip benim duygularımı hisseder ve benden özür dilemek için geri gelirsin o zaman sana bir sözüm olucak......


Beni İhanete uğratmak cesaret işi değildir beni sevdiğine inandırmak cesaret işidir.....Sen bunu başaramadın şimdi "DEFOL GİT" hayatımdan......
Sosyal Paylaşim!
StumpleUpon DiggIt! Del.icio.us Blinklist Yahoo Furl Technorati Simpy Spurl Reddit Google Twitter FaceBook

0 yorum:

Yorum Gönder

next article previous post home