27 Nisan 2011 Çarşamba

SEX VE BEN...... I... L..o..V..E ....S...E...X :)))

 Ben SEX'i çok seviyorum ve bunu en iyi şekilde yapmayı tercih ederim....İlişkilerimde sınır yoktur...Her türlü bayanla birlikte olurum.....Ama en çok büyük göğüslü kadınlarla olmayı çok seviyorum.......Çünkü SEXTE heyecan çok önemli.....Güzel bir SEX tıpkı sabah kahvaltısı gibi çok önemlidir benim için....Fırsatları kaçırmam.....Eğer karşımdaki evli bir bayansa ilk önce onun duygularını ögrenirim...Eğer kendisi bir ilişiye açıkça düşünürüm...Acele etmem.....Çünkü acele bir SEXTEN hiç zevk almam....Biliyorsunuzki SEX bir bayan için vazgeçilmez bir duygu olduğu için ona göre  hareket ederim....


Bir ilişkide en önemli unsur karşı tarafın İSTEKLERİ :))....SEXTE  İSTEK onun nasıl bir SEX istediğini size sunar....Genelde ilişkilerimde istekler bayanların çılgın yönlerini ortaya çıkartıyor ve bu beni çok mutlu ediyor....Çünkü SEXİN amacı içinden geleni özgürce yapabilmektir..İçinizdeki çılgın, sexy ,çocuksu yanınızı özgür bırakın ve  içinizden ne geliyorsa yapın....:))


Kısacası hayat SEX olmadan yaşanmaz..Ben her zaman SEX duyguları yoğun olan ortamları severim....SEXİ her zaman düşünürüm....Bir kadın SEX isterse ona "HAYIR" demem :))) Ne yapayım SEXİ çok seviyorum sonuna kadar "EVET" derim.....:))) 


Bir kadını SEXTE mutlu edebilirim..Çünkü kendime çok güveniyorum....Yani "SEX  "  olduğu sürece "BEN" varım . Her zaman her yerde ve her şekilde karşıma çıkan duygulara şans tanırım ve  SEXİN o güzel duygusunu yakalamaya çalışırım....:)))  



Sosyal Paylaşim!
StumpleUpon DiggIt! Del.icio.us Blinklist Yahoo Furl Technorati Simpy Spurl Reddit Google Twitter FaceBook

1 yorum:

Adsız dedi ki...

güzelmiş :)

Yorum Gönder

previous post home