25 Nisan 2011 Pazartesi

BENİM KÖPEKLERİM:)))

     BENİM KÖPEKLERİM 

Hayatta en çok sevdiğim ve en çok değer verdiğim köpeklerimin bazıları şu anda hayatta değil...Tanrı onları benden zamansız aldı...İnanın hergeçen gün onları çok özlüyorumm....Onları unutmak kolay değil çünkü herbirini özenle büyüttüm baktım ve onlar benim evlatlarım gibiydi....Ama hayat bazen istediğiniz gibi gitmez...En çok sevdiğiniz insanları kaybetmek çok kötü bir duygu.....Bende en sevdiğim hayvanlarımı kaybettim...Günlerce ağladım isyan ettim onları geri vermesi için tanrıya ama artık onlar şimdi meleklerle...Melekler onları koruyor biliyorum...

Köpeklerimle ben çok mutluyduk.Belki çok zengin değildik ama hayatta paradan daha önemli şeylerde var....Önemli olan yaşadığınız anları paylaşabileceğiniz bir sevgi olsun yeter.....Bu yüzden onlar için çabaladım....Bazıları hastalığa yakalandılar  onları yaşatmak için elimden ne geliyorsa yaptım..Ama başaramadım....ve şunu söylemek istiyorum.....Bir hayat kurtarmak inanın süper bir duygu ...ama malesef ben Veterinerlere güvenmiyorum.TÜRKİYEDE...Ölen köpeklerimin tek suçlusu Veterinerler....Lanet olsun her imkanı sağladım ...Ama insanlar o kadar aç ve  paragözki hayvanları kurtarmak yerine maddiyata önem veren insanlar çok TÜRKİYEDE ....Zenginlere özel imkanlar sağlanırken benim köpeklerimi kurtarmak için  elinden geleni yapmadılar....Bumu hayvan sevgisi bumu onlara değer vermek bumu onları sevmek ......

O yüzden karşılıksız bir sevgi için çabalayan kişileri çok seviyorum böle insanlar benim için çok değerlidir..

TÜRKİYEDE malesef  hayvanlara değer yok  saygı yok  hayat kurtarma yok!!!!!  Bu yüzden hayvanlara şiddet uygulayan onlara bakmayan onları korumayan insanları sevmiyorummm nefret ediyorum böle kişilerden.

Lütfen hayvanlarımıza sahip çıkalım.Onlar bizden daha sevgiye muhtaç..HAYVANLARI SEVİN.....HAYVANLARI SEVMEYEN İNSAN OLAMAZ....


      HEPSİ ÖLDÜ !!!!!!!! ....AŞKIMMM SİİZLERİİİ ÇOOK ÖZLÜYORUM!!!!!!!
































Sosyal Paylaşim!
StumpleUpon DiggIt! Del.icio.us Blinklist Yahoo Furl Technorati Simpy Spurl Reddit Google Twitter FaceBook

0 yorum:

Yorum Gönder

next article previous post home